Loading...

Let’s tell me why...

2017 is voor jou misschien wel het jaar dat je ten huwelijk bent gevraagd door je grote liefde... Of, nog mooier, het jaar dat je gaat trouwen! Voor ons was het tijd om eens kritisch de bruidssalon, onze werkwijze en steeds ontwikkelende stijl naast de website en het logo te leggen. Nu we ruim twee jaar bruidjes blij maken met het vinden van hun unieke trouwjurk, is er toch een hoop veranderd. Tijd voor wat nieuws dus! Wat is het dan fijn als je vakmensen kent, die begrijpen wat je bedoeld. Bob van BLontwerp en mocht het logo her-ontwerpen. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat! Johan van Upqu Media heeft de website gerestyled. Wow, wat een klus was dat. Maar wat is het mooi geworden! Dit ook mede dankzij de sfeervolle foto’s die we bij onze laatste shoot gemaakt hebben. Deze was in het Hortus Botanicus in Leiden met (top!)fotograaf Joran Looij. Helemaal enthousiast wordt ik van deze foto’s, wat een sfeertje en wat komen de jurken mooi uit tussen al dat groen! Misschien ben ik daarom zo’n fan van de ‘greenery trend’ in bruidsland. Aangezien we alleen jurken van eigen merk verkopen, en zo onder andere de dure campagnekosten die een merk maakt omzeilen, moeten we de jurken zelf fotograferen. Een hele uitdaging, maar ook nu zijn de resultaten weer supergaaf! Hier hoop ik nog eens een blog over te schrijven, een kijkje achter de schermen bij een seizoensshoot.

Ik kijk er naar uit nieuwe nieuwsgierig geworden bruidjes te ontmoeten in de Bruidssalon, en natuurlijk naar alle bruidjes die dit jaar in één van onze jurken zullen trouwen. Volg je ons al op Instagram? Hier komen regelmatig ‘real brides’ langs en andere inspirerende plaatjes uit de Bruidssalon.

En... er zit nog een enorme verandering aan te komen, die gewoonweg té leuk is... Benieuwd? Hierover gaat mijn volgende blog, dus houd de website in de gaten!